Tuesday, June 8, 2010

Twilight - Le Crépuscule


Twilight







It is not enough


To just live


It is not enough


To just breath


It is not enough


To just be






My soul


Needs to be rendered


My heart


Needs to bleed


My body


Needs to feel






The softness


Of your breath


Upon my skin


Sensitized by your touch


Is the joyous pain


The branding needed






Time upon time


Touch upon touch


After the dreams


Become reality


My time with you


Is eternal






Keep me in your arms


Let your body remember me


Save me


Help me


As twilight takes me


Whispering your name…


















© 2010 feb 06/cb






Le Crépuscule



Il ne suffit pas


Pour vivre seule


Il ne suffit pas


À un peu haleine


Il ne suffit pas


Pour être juste










Mon âme


Doit être rendue


Mon cœur


Doit saigner librement


Mon corps


Besoin de se sentir










La douceur


De votre souffle


Sur ma peau


Sensibilisé par les tiennes


Est la douleur joyeuse


L'image de marque nécessaires










Temps sur le temps


Touch au toucher


Après les rêves


Devenir réalité


Mon temps avec vous


Est éternel










Tenez-moi dans tes bras


Laissez votre corps se souvenir de moi


Sauve-moi


Aidez-moi


Comme le crépuscule me prend


Murmure ton nom ...














© 2010 fév 06/cb

2 comments:

Anonymous said...

i loved this! i love your site! and i miss you girlie! ~kisses & hugs~

Anonymous said...

hey lisa!!!

hugs and kisses!!
miss you tons!!!

glad you came by!!!